How to have fun in an apocalypse

by Voidness

Original ONGOING Action Comedy Fantasy Romance Anti-Hero Lead Harem LitRPG Magic Male Lead Martial Arts Non-Human lead Strong Lead Supernatural
Warning This fiction contains:
  • Gore
  • Profanity
  • Sexual Content

A cute kitten crosses your way on the sidewalk of a road.

I can guarantee you, that there's that little part in the back of your mind that goes "Kick it".

But why don't you just do it? It's the damn apocalypse! Wanna bet if you can get it to the other side of the road?!

(Random reader): "Why would you kick a kitten?!"

Cause it's pretty hysterical, if you ask me.


Just a humble request to join the discord. You know... for memes: I lack friends

  • Overall Score
  • Style Score
  • Story Score
  • Character Score
  • Grammar Score
  • Total Views :
  • 43,054
  • Average Views :
  • 1,957
  • Followers :
  • 402
  • Favorites :
  • 115
  • Ratings :
  • 132
  • Pages :
  • 221
Advertisement
Remove
Reviews

Leave a review

Jacob Wickey
  • Overall Score
  • Style Score
  • Story Score
  • Grammar Score
  • Character Score

Get ready for a fucked up ride

If you like fucked up shit then this is the web novel for you!

seriously though this is a great story with memes and puns That give the main character flavor both literally and figuratively. The world that Voidness has put together so far has great potential and I’m always game for a apocalypse story.  Although the grammar is good you have to expect a few errors with the speed the author is putting out content.

Also on a side note this web novel has one of the best status screens in any litRPG that I have read so far. 

Dogface2016
  • Overall Score
  • Style Score
  • Story Score
  • Grammar Score
  • Character Score

It Better have fucking unicorns in this one, cause I need it, I need my unicorn dust. That's not a metaphor for a drug I just really need ground up bones of unicorns. Uh well read this is good. And uh cats are the Pinnacle of evolution everything else is below them.

DannyDanny
  • Overall Score

better tan otter stury,

 

But, to be serious, the writing speed of this dude is actually pretty decent. 87 pages, if I remember correctly, is a very good starting point, and I dearly hope that he will countinue his faboulus work of art.

humble reader
  • Overall Score
  • Style Score
  • Story Score
  • Grammar Score
  • Character Score
  • This book. It is very nize. I like a lot. It make my pp hard sometimes and sometimes it doesn't. It mostly does though. Also, it's not boring which is good. And its good and I like and its good and I like. LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL
WitchCraft
  • Overall Score

To compare this story to gold would devalue it, ya boi at like millions of degree kelvin here with this shit. Pretty sure it's so fire that it's turned to plasma?

EleMentalPhoenix
  • Overall Score

Question: 

You are in an Apocalypse. You are confronted with Horrors. What are you gonna do?

 

Question Sanity, thats it.

 

A really nice and very funny adventure. 

I recommend it to everyone who needs a good laugh or simply something to read.laughing

Chabu
  • Overall Score
  • Style Score
  • Story Score
  • Grammar Score
  • Character Score

Not a stuck up bitch? Read this

Style: Pretty fucking stylish , like, with glitters n shit. Fight scenes be fighty and troll scenes be trolly, all good.

Grammar: Haven't felt the need to stand at attention, burn all the books around me and salute anyone, nor to gas the author so Imma guess that means grammar is on point.

Story: Honestly? Feels like he's semi winging it along some general guidelines. I love winging (especially with BBQ sauce **slurp**)

character: MC is what i've always wanted, he's like chaotic neutral with just a smitten of the good side for all those goody two shoes out there. 

Overall it's a crack of a story if you want to let loose. ... Well, let loose mentally. Swinging yourself (or your appendages) around doesn't make for an easy reading posture.

Book Lord
  • Overall Score

Love this crazy cunt of an author

  1. Funny author with very insane main character, what could go wrong. 

The answer is, everything, but in the best possible way.

I mean the MC Is all kinds of fucked in the head but that's just how I like em.

Seriously tho if your looking for a laugh then I'd really recommend this novel and the authors other one. Genius (if slightly insane) author plus insane (maybe genius?) MC equals laugh a minute novel with all the good shit

BritishBob
  • Overall Score
  • Fucked up jokes.
  • Fucked up charaters.
  • Memes and puns.

You'll either love it or hate it. Hoenestly I love the fact the bad guys aren't the biggest dicks in the story. They aren't even 2nd because 1st and second go to Nith and that thing between his legs.

 

Gramer and spelling are always 5*. The story is something you've got to try once, if only to say you don't like it.

Avadonia
  • Overall Score

damn that's some nice humor

 damn it's good, so good, when i looked over if you had other fiction i just thought "oh yeah of course it reminded me of that"